Кои сме ние?

Кои сме ние?

Началото

Историята на еMAG започва през 2001г. в един апартамент с 8 служители и 122 поръчки (IT продукти), доставени с 2 автомобила.

За нас клиентите са от първостепенно значение. Стремим се не само да удовлетворим техните нужди, но и да ги предвидим, за да сме сигурни в нивото на цялостното потребителското изживяване. Ето защо обръщаме внимание на всяко от посещенията на сайта ни и непрекъснато обновяваме платформата си.

Развиваме също категориите и продуктовото портфолио, а екипът ни не спира да расте и заедно учим всекидневно от натрупания опит.



Първата Black Friday кампания в България и представяне на Маркетплейс платформата

На 29-ти ноември 2013г. за първи път проведохме кампанията Black Friday в България, познатият в цял свят ден с най-големи търговски отстъпки през годината. Като за първи път в България, представянето на кампанията надхвърли в пъти очакванията ни и така продължихме всяка следваща година.
» read more
При старта на първото събитие през 2013г. точно в 07:15 часа, онлайн посетителите на еMAG.bg бяха над 45 000 – повече от капацитета на Националния стадион Васил Левски. Само през първия час от старта на онлайн кампанията имаше 15 000 направени поръчки, а за целия ден имаше над 1 200 000 посещения на сайта и над 52 000 закупени артикула.

Но ние следваме максимата „Развивай се постоянно“ Ето защо следващите кампании продължиха с нови рекорди: през 2014г. бяха поръчани над 110 000 продукта и имахме над 1.5 млн.посещения на сайта само за този ден, а през 2015г. само до 19:00 часа вече бяха поръчани 154 000 продукта и бяха резервирани 9 автомобила.

През 2014 еMAG България въведе Marketplace платформата, която позволява на доверени партньори на еMAG да предлагат собствени продукти на нашия сайт. По този начин предоставяме на клиенти си по-голям избор от продукти, а на нашите партньори възможността да работят с един от най-големите онлайн търговци в района, да увеличат аудиторията си от потенциални клиенти и да бъдат част от движещата сила на ускорения растеж на онлайн търговията в България.
collapse «


Следващото ниво: регионална експанзия

През 2012г. еMAG се присъедини към Южноафриканската група “Naspers”. Това ни позволи да се разрастваме на регионално ниво и да инвестираме дори повече в развитието на електронната търговия.
» read more
През 2012г. също така беше отворен офисът ни в България. Тогава въведохме всички големи търговски кампании, които имахме и в Румъния: Crazy Days, Prices Revolution, Stock Busters и на последно място, но не и като значение – най-голямата ни кампания Black Friday. Благодарение на работата ни, днес ние сме сред най-популярните онлайн магазини в България. И този успех даде увереност на компанията през 2013г. да отвори офис и в Унгария, където се приложи същия бизнес модел. Днес еMAG Унгария предлага на своите клиенти над 21 300 различни продукта в повече от 700 категории. През 2015г. отвари и офисът ни в Полша, където компанията придоби един от най-големите местни онлайн магазини – Agito Полша.
collapse «


Продължаваме да растем

Нашият отдел за IT проучвания и разработки е посветен на развитието на софтуерните приложения, специализирани в електронната търговия. Днес имаме над 500 отлични IT специалисти, които развиват успешно повече от 50 различни приложения за всички страни, в които имаме офиси.
» read more
През 2015г. започнахме да се развиваме и в сектора Мода, придобихме Fashion Days и създадохме наша собствена марка дрехи.
collapse «



Но не спираме до-тук, а продължаваме да пишем eMAG историята, подобряваме услугите си и предлагаме на нашите клиенти най-добрите възможни оферти.